Modell: Kristoffer Lindqvist
Fotograf och redigering: Isabella Lundgren

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Bilden med mimmi var mysig :)

    SvaraRadera
  2. Vet att du hade en djurpratare till din hund förrut. Hur funkar det och har du någon kontaktinfo kvar till henne/honom? Skulle gärna ha någon som pratar med min häst! :)

    SvaraRadera
  3. Anonym: Det var ett konstigt ställe att få den frågan på ;p Hon heter Josefine och har en hemsida: http://lyssna-nar-djuren-talar.webnode.com//

    Fast jag vill poängtera att jag gjorde det som en rolig grej, och jag är inte så säker på att hon verkligen får kontakt alla gånger.

    Sen är jag nyfiken, vem är du? :)

    SvaraRadera
  4. Haha ja, det kan jag tänka mig att du tycker, men tänkte att det var det bästa sättet att få kontakt med dig :P

    Okej, ja men det var väl lite så jag hade tänkt det också. Skulle vilja höra vad hon har att säga om min häst som inte tänker åka transport.

    Moa, du hjälpte mig med mitt projektarbete för ett år sedan ungefär :p (tack för det förresten, fick jättemycket br tips och fick ihop en bra bok tillslut =)) Känner att jag förföljer dig lite, men det är å andra sidan inte alla som har en personlig stalker heller ;) Så du får se det som positivt :)

    SvaraRadera